Benim Olun Lütfen | Mango Yeni Sezon Sonbahar-Kış 2016

Pazartesi, Ekim 10, 2016

   


Benim Olun Lütfen yazıma devam niteliğinde bir yazı daha yazmak istedim bugün.Tam da sonbahar kış alışverişi yapıyorken bana rehber size fikir olsun.Sonbahara dair bir ince kazak aldım sadece henüz o da bu, biliyorsunuz sade bir dolabım olsun istiyorum.Fazla kıyafet satın almaktan hoşlanmıyorum dolabım tıka basa dolduğunda rahatsız oluyorum. Giymediklerimi elimden çıkarıp yerini öyle doldurmaya çalışıyorum, sadelik insana iyi hissettiriyor.
   Gelelim bu sezon almak istediklerime, bu arada niye hep Mango diye sorarsanız seviyorum :)) Şaka şaka seviyorum da bir de Denizli'de kendime en yakın bulduğum marka kendisi. Evet bu sezon için seçtiklerime gelelim.

1.Koton Kazak : Pembenin bu tonunu çok seviyorum, bu ince kazak da çok rahat ve şık bence tam benlik.

2.T-Shirt : Yine rengi itibariyle vuruldum kendisine.T-shirtler bu hayattaki en sevdiğim şeyler de olabilir.Hırkaların altına çok güzel olur.

3-Gömlek : Fotoğrafta çok düz gözüküyor ama kızın üzerinde çok dökümlü güzel bir gömlek.Buna da bakmalıyım.

4-Kırçıllı Yün Mont : Bu aralarında en çok istediğim.Bu paltoları çok çok seviyorum.Fiyatı da çok iyi umarım bunu kaçırmam.

5-Dik Yakalı Kazak : Bu renkteki kazakları da seviyorum, modern güzel bir kazak.

6- Çanta : Bu çantadan emin değilim ama böyle bir çantaya üniversitede ihtiyacım var.İçine bilgisayarım sığar mı acaba onu bir ölçmeliyim.Dosyalarım falan düzgünce durur bence iyi gibi ama burada fikrinize ihtiyacım var.

Benim bu sezon beğendiklerim bunlardı, sizin beğendiğiniz spesifik parçalar varsa linklerini aşağı bırakabilirsiniz.Aralarında beğendikleriniz var mı çok merak ediyorum.Dediğim gibi çanta hariç ben hepsine aşık oldum umarım hepsi benim olur :)

(Not:Başlıklara linkleri koydum oradan daha detaylı inceleyebilirsiniz.)


Mutlu günler 💕

You Might Also Like

21 yorum

  1. Kazak ve tshirt renkleri çok hoş gerçekten :) Onun gibi bir çantaya benim de ihtiyacım var okul için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al diyosun yani çantayı :)) Çok güzel di mi ya en sevdiğim renk bu aralar.

      Sil
  2. Ben buna benzer bir çantayı zaradan almıştım ve onun içine Laptop sığıyor ve inanılmaz kullanışlı :) yakalı kazak dısında hepsine bayıldım benimde olsun bunlar :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam çantada eminim o zaman, teşekkürler çanta hakkındaki yorumun için :)) Olsun tabi ki!

      Sil
  3. Çok güzel seçimler.Umarım en kısa sürede dolabına girerler ♥

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel seçimler.Umarım en kısa sürede dolabına girerler ♥

    YanıtlaSil
  5. 1 ve 6 tam benlikmiş Tuba. Hepsi de senin olsun umarım :)

    YanıtlaSil
  6. blogunu yeni keşfettim canım bundan sonra takipteyim :) bende beklerim <3 1 numaraya bayıldım

    YanıtlaSil
  7. Kazak gerçekten hoş, zevkli seçimler :)

    YanıtlaSil
  8. 1 numaralı kazak ve çanta gerçekten çok hoş, umarım hepsi en yakın sürede sizin olur, sevgiler <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çanta konusunda emin değildim ama buradaki yorumlardan sonra karar verdim ve aldım üniversite için çok kullanışlı oldu, ondan çok memnunum.Sıra diğerlerinde :)) Sevgiler!

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim size fikir verebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  10. Pembe kazak gerçekten çok hoş :)

    YanıtlaSil