Rimmel London-Wake Me Up kapatıcı

Cuma, Ocak 01, 2016





   Artık birazda kullandığım memnun kaldığım ya da kalmadığım makyaj ürünlerinden bahsetmek istiyorum.1 senedir makyaja ilgi duymaya başladım sadece yüzümü daha canlı ve sağlıklı göstermek renk eşitsizliklerini gidermek amaçlı makyaj yapıyorum.Çok çok az ten makyajından aydınlatıcısına kadar makyaj yaptığım oluyor.O yüzden size günlük minimal sizi daha iyi göstericek makyaj fikirlerinde bulunabilirim.Daha fresh daha modern görünümlerden hoşlanıyorum böyle bir görünüm nasıl oluşturulur okuyorum deniyorum sizlerle de bunları paylaşmak istiyorum.Her konuda fikirlerinize tavsiyelerinize açığım.Bu yazıyı okuyorsanız fikirlerinizi lütfen benimle paylaşın yorumlarda şimdi Rimmel London Wake Me Up kapatıcıya geçelim.Bakalım sevmiş miyim sevmemiş miyim.
   Rimmel London markasının Wake me up kapatıcısı fondoteni kadar ünlü bir ürün değil ben fondotenini denemedim ama çok seveni de var içinde ışıltılar simler olduğu için sevmeyeni de var ben kullanmadım bilmiyorum ama ışıltılı ten ürünlerini sevdiğimi söyleyemicem.O yüzden denemem bile büyük ihtimal.Bir de şöyle bir şey var fondöten hiç kullanmıyorum satın da almadım.Almayı düşünüyorum aslında en azından 1 tane fondotenim olsun diyorum ama bb cream lerle istediğiniz görüntüye ulaşabiliyorsanız fondötene ihtiyaç yok diye düşünüyorum.


   Şimdi yazının amacına gelirsek Rimmel London Wake Me Up kapatıcısının 3 rengi var ben 2 numaralı rengini satın aldım.Uzun zamandır kullanıyorum ama her gün kapatıcı kullanmadığım için bitmiyor ama sona yaklaştığımı görebiliyorum.Ürünün 2 yıl ömrü var açıldıktan sonra Rimmel London markasında genel olarak ömürleri uzun ama şunu söylemeliyim ki EWG Skindeep de markanın popüler ürünlerinin içerik durumu baya kötü.Linkini koydumburaya.Neyse bu konuya çok girmicem çünkü yazdıkça yazıyorum belki başka bir yazıda ilgilenirseniz fikirlerimi paylaşırım.

   Makyaj ürününden tabiki de sağlıklı bir içerik bekleyemeyiz sadece kötünün iyisini bari kullanıyım mantığı var bende bu konuda yani makyajda bile yine de daha zararsız ürünlere yönelmeye itiyorum kendimi yoksa girdiğimiz mağazada denediğimiz her şeyi alasımız geliyor bunun da farkındayım ama akıllı ve ihtiyaç dahilinde alışveriş yapma taraftarıyım.
  

    Bu kadar yazının içinde hala ürünü beğenip beğenmediğimden bahsetmedim :)) Fondöteni gibi bunun da içinde ışıltılar var ama gün ışığında çok gözünüze çarpacak kadar değil.Rengi hafif sarı, krem/bej alttonlu ve kolay dağılan likit bir kapatıcı.Kapatıcılıgı düşük-orta arası diyebilirim.Göz altlarınızla çok bir probleminiz yoksa günlük olarak kullanılabilecek işini iyi yapan bir kapatıcı/aydınlatıcı.Sivilcelerin üstünde pek başarılı değil aydınlatma amaçlı gözaltında kullanımı için üretilmiş bence.İsmi gereği daha canlı fresh görünümlerde tercih edilebilir.Benim çok severek kullandığım bir ürün.Fiyatı 18-20 tl olması lazım Watsons tan satın alabilirsiniz.İndirimlerde daha da uygun fiyata alabileceğinizi zaten biliyosunuz.Gelecek yazımda görüşmek üzere blogumu takip ederseniz yorum bırakırsanız çok sevinirim. Hepimize mutlu huzurlu sağlıklı günler :)
 









You Might Also Like

0 yorum