Dizi Tavsiyesi | Thirteen

Çarşamba, Ekim 26, 2016

  
 Blogumda iyi bir dizi-film listesi olsun çok isterim.İzleyecek bir şey bulmak benim için problemdir.Bu problemi aştığım anlarda buraya yeni bir tavsiye geliyor demektir.Umarım devamı gelir bu listenin :))

   Thirteen, dram türünde bir mini dizi, daha önce izlediniz mi ya da duydunuz mu bilmiyorum. Ben rastgele afişini beğenip neymiş diye bakıp izlemeye başladım ve 5 bölümü de bir gecede izlememek için kendimi zor tuttum.



   Marnie Dickens tarafından oluşturulan Thirteen BBC Three ve BBC America'nın psikolojik dram türündeki 2016 yapımı İngiliz dizilerinden biri. Başroldeki kızın oyunculuğunu ben çok beğendim bir de Elliott'ı  :) Kız 13 yaşında kaçırılıyor, 13 yıl boyunca tutsak kaldıktan sonra bir gün kaçmayı başarıyor dizi kaçmayı başardıktan sonraki olayları konu alıyor. 

 Psikolojik dram, hafif gerilim seviyorsanız izlemenizi tavsiye ederim.Eğer izlerseniz de yorumlarınızı benimle de paylaşmayı unutmayın.Sizin de dizi tavsiyelerinizi bekliyorum.  Black Mirror yazmayın nolur yorumlara ben ilk bölümünü izlemiştim ama hiç beğenmedim.Diğer bölümlere hiç bakmayacak kadar beğenmedim.Korku türünden de hoşlanmıyorum.Dram, romantik, belki gerilim, komedi türünde tavsiyelerinizi bekliyorum belki fantastik, bilim kurgu da olabilir :))
   
   Ayrıca dizi müzikleri de çok güzel, bu jenerik müziği :)


  

You Might Also Like

6 yorum

  1. Diziyi çok merak ettim,bu haftasonu başlamayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bu diziyi ilk defa duyuyorum. İzleyecek bir dizi bulamıyordum iyi oldu bu kesinlikle bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İns siz de cok begenirsiniz keyifli vakit gecirirsiniz :))

      Sil
  3. Güzel dizi! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de , yenileri için tavsiyelerinizi beklerim.

      Sil