Amie-Günlük nemlendirici yorumlarım (Skin Shield Daily Moisturiser)

Salı, Aralık 08, 2015




   Amie-Skin Shield Daily Moisturiser SPF15 ürünü benim 4 aydır ve halen kullandığım nemlendiricim.Günlük kullanım için temiz içerikli kolay emilen bir nemlendirici arayışına girmişken Amie nin bu nemlendiricisiyle karşılaştım Gratiste.Aklıma yazdım eve döndüğümde bloglardan yorumlarına  baktığımda çok fazla bir bilgi bulamadım ne yazık ki. Temiz içerikli olması önemliydi benim için o yüzden pek fazla seçeneğim zaten yoktu ve gittim satın aldım.Şimdi sevdiğim sevmediğim yönlerinden bahsedicem kısaca umarım keyifle okursunuz :)
  benim cildim yazın normal-karma bir ciltken kışın oldukça nemsiz bir cilt.Ürünün vaat ettiği şeyler nem ve güneş koruması.SPF 15 içermesinin yanında uva ışınlarına karşı da koruma vaat ediyor.
   Paraben,sülfat,mineral yağlar ve hayvanlardan elde edilen herhangi bir bileşen yok içinde.Yüksek kalitede bitki özleri içerdiği yazıyor.



   Ürün kremsi bir yapıda çok az bir miktarı tüm yüze yetiyor.Ürünü uyguladığınızda başta yüzünüzde hissediyorsunuz ama birkaç dakika içinde tamamen emiliyor.Kadife bir his bırakıyor ve nemlendirmesi benim nemsiz cildime yetiyor.Ben kokuları hiç tarif edemem kötü bir kokusu yok beni rahatsız etmedi.
  


 Ürünün yapısını ağır bulduğum zamanlarda elimde 1 2 damla suyla ya da gülsuyuyla inceltip öyle uyguluyorum.Her türlü sevdiğim gönül rahatlığıyla kullandığım bir nemlendirici.
   Ürünün sevmediğim tek yanı belki daha önce kullandıysanız ya da okuduysanız biliyorsunuzdur içindeki simler,ışıltılar.Gerçekten çok rahatsız edici ve çok belirgin simler var içerisinde.Hergün yüzünüze kapatıcı bir ürün uyguluyorsanız simleri gözardı edebilirsiniz belki ama ben günlük makyajımda yüzüme çok nadir bir şey uyguladiğim için ben gündüzleri kullanamıyorum ürünü.Ama sevdiğim için içeriğine güvendiğim için ve etkisinden memnun olduğum için geceleri temizlenmiş cildime uygulayarak bitirmeyi düşünüyorum.
   Gündüz için ise Marilou BIO markasının argan yağlı nemlendiricisini satın aldım pazar günü.Deneyimleyip o ürün hakkındaki yorumlarımı da paylaşırım şimdilik amie kadar sevmedim sanırım ama simlerle de devam edemem :( Neden yaptın bunu Amie halbuki hiç de nemlendiricisine sim katacak kafada bir marka gibi de değildin. internet sitelerini de koyucam incelemek isterseniz.
      www.amieskincare.com
   Ürünü gratis'ten 15-20 TL gibi bir fiyata almıştım.
   Gelecek yazımda görüşmek üzere mutlu huzurlu sağlıklı günler :)
   


   

You Might Also Like

0 yorum